İslam'a saldırılar
Dünya üzerinde hızla yayılan İslâm Dini'nin önüne geçmenin en kolay yolu, iletişim araçlarını ortadan kaldırmaktır. Bunu yapamayacaklarına göre önlerinde iki yol kalıyor.
Dünya üzerinde hızla yayılan İslâm Dini'nin önüne geçmenin en kolay yolu, iletişim araçlarını ortadan kaldırmaktır. Bunu yapamayacaklarına göre önlerinde iki yol kalıyor. Birincisi, İslâm Dini'ni karalayıp kötüleyerek insanların gözünden düşürmek. İslamî Terör, Dinci Terör, İrtica, gibi kavramları kullanarak İslâm Dini'ni karalamak. Bu da amaçlarına ulaştırmazsa, o zaman madem ki engel olamıyorum, o halde gerçek İslam değil de, benim uyguladığım İslam'ı insanlara sunayım. "Ilımlı İslam, Reform edilmiş İslam" kullandıkları malzemelerdendir.
İSLAMÎ TERÖR
İslamiyet, tarihinin en büyük haçlı saldırısı ile karşı karşıya bulunmaktadır. Bu saldırı öyle sıradan, geçmişte yapılan klasik saldırılara benzememektedir. Bu saldırının planlayıcıları, en küçük ayrıntıyı dahi dikkate alarak, bir çok cepheden İslâm Dini'ne karşı savaş açtılar. İslâm Dini'ne karşı başlatılan bu savaş, birçok cepheden oluşmaktadır. Çok sayıdaki cepheden beş tanesini inceleyeceğiz.
İslâm Dini'ni karalamak, İslamiyet'in yükselen imajını düşürmek için ortaya atılan kavramların başında İslamî terör gelmektedir. İslamiyet'i şiddet, korku, kan, göz yaşı ve nefret içeren bir din olarak sunma gayretinde olanlar, İslamî terör, dinci terör, radikal İslamî terör gibi isimleri kullanmaktadırlar.
İslâm Dini ile terörü bir arada düşünmek, izahı mümkün olmayan bir durumdur. İslâm Dini insana beş temek güvence verir, bu beş güvenceden biri "can güvenliğidir", her insanın can güvenliği garanti altındadır. Kur'anı Kerim şu ayetle bunun altını çizmektedir:
"" Kim haksız yere bir cana kıyarsa bütün insanlığı öldürmüş gibidir. Her kim de bir canı kurtarırsa bütün insanları kurtarmış gibi olur""(1)
İslâm Dini hedef olarak insanı yaşatmayı seçmiştir. Gaye insanın yaşamasıdır. Gaye insanın yaşamasıdır, çünkü yarının ne olacağını kimse bilmez. Bugün çok olumsuz bir iş içinde olan bir insan, yarın çok olumlu bir iş içinde olabilir. Tarih bunun sayılamayacak kadar çok örneği ile doludur.
İSLÂMÎ TERÖR, İSRAİL VE ABD"NİN
ORGANİZASYONUDUR
Terörist İsrail devleti ve ABD kendi varlıklarını devam ettirebilmek ve çıkarlarını üst seviyeye getirebilmek için anarşik ve kargaşalı bir ortam arzu etmektedirler. ABD'nin Irak'ı işgal planı bunun çok net bir göstergesidir. Adım adım Irak'ın işgali yapıldı. Önce Saddam işbaşına geldi. Saddam'ın Irak'ta yönetimi eline geçirmesinin şartları oluşturuldu ve Saddam yönetime el koydu. Daha sonra; Saddam'a Arap Milliyetçiliğine ve Arapların liderliğine soyunma fikri empoze edildi. Saddam gerek ülke içinde gerekse uluslararası arenadaki tüm icraatlarını Arap liderliği ve bu liderliğe dayandırdığı Arap milliyetçiliği tezi üzerine kurdu.
İran ile savaşı başlattı, galibi olmayan bu savaş sekiz yıl sürdü. İki ülke savaştı, savaşan ülkeler mağlup, İsrail ve ABD galip. Sekiz yıl içinde başta ABD olmak üzere, bütün batı ülkeleri, Saddam'ı destekledi. Saddam'a her türlü yardımı yaptılar.
Sekiz yılın sonunda görev tamamlanmış, şimdi sıra başka bir organizasyona gelmişti. Büyük planın bir parçası Kuveyt'in işgalidir. Saddam'a onu da yaptırdılar. Sonraki yıllarda ABD'nin müdahalesi ve sonuçta bütün Irak'ın işgali. Amaç Irak'ı işgalin yanında başta Ortadoğu olmak üzere tüm dünyada istikrarsızlık ortamı meydana getirmek. İslamî terör adı ile tüm dünyaya da şiddeti yayarak, İslâm Dini ile terörü bir göstererek, İslâm Dini'ni İnsanlığın gözünden düşürmektir.
Afganistan, Çeçenistan hepsini aynı uygulama içinde değerlendirmek mümkündür.
TERÖRÜN KAYNAĞI İSRAİL VE ABD
İslamî terör kavramının dünya gündemine oturmaya başladığı yıllar ile İsrail devletinin kurulduğu yıllar birbirine denk düşmektedir. 20. yüzyılın ortalarında kurulan İsrail devleti, beraberinde uluslar arası terörü de getirdi. İsrail devletinin kurulması, ile Ortadoğu da başlayan terör eylemleri, zaman içinde dalga dalga tüm dünyaya yayıldı.
İsrail ve ABD'nin birlikte yaptıkları çalışmalar neticesinde, terör ortamının oluşması için gerekli şartlar meydana geldi.
Terörün olması için önce terör şartlarının meydana gelmesi gerekiyordu. Bunun için sinekler (ABDİsrail) vardı, sıra sineklerin yaşaması için gerekli olan bataklığın meydana getirilmesine kalmıştı. Bataklık olarak Ortadoğu'yu seçtiler, bu bataklığın sinekleri de İsrail ve ABD oldu. İsrail kurulduğu günden itibaren, Filistin topraklarında terör estirdi. Modern silahlarla donanmış katil İsrail askerleri, Filistin köylerini basarak masum insanları acımazsızca katlettiler. Kundaktaki çocuktan, yataktaki yatalak nineye varıncaya kadar önlerine kim çıktıysa katlettiler.
Zulüm, işkence ve katliamlarla karşı karşıya kalan insanlar, öyle bir noktaya çekildi ki, ya ölecekler ya öldürecekler. Zaten İsrail'in amaçladığı da buydu, ya öl yada öldür.
Terörist İsrail devletinin uygulamaları o kadar çok ki; yazmakla bitecek gibi değil. ""Arabayı erkek kullanıyor, yanında hamile eşi var. Eşini hastahaneye yetiştirecek. Yolu İsrail askerleri tarafından kesiliyor. Şoför arabadan zorla indiriliyor, hamile hanımının gözleri önünde öldüresiye dövülüyor. Hamile kadın arabadan zar zor inebiliyor, kocasına doğru koşuyor, kocasının yanına vardığında, kocası çoktan şehadet şerbetini içmişti. Kocasının üzerine yığılması ile İsrail askerlerinin tekmeleri vücuduna inmeye başlıyor" Kadın hastahaneye kaldırılıyor. Karnındaki çocuk kurtuluyor, ama kadında şehadet şerbetini içiyor. Doğan çocuk, sağlıklı bir erkek çocuğu.
Bütün dünyaya sormak gerekir; bu çocuk büyüdüğü zaman, annebabasını soracak ve ona olanları anlatacaklar. Annesinin, babasının ve doğumda kendi başına gelenleri öğrendiğinde bu çocuk ne yapar dersiniz?
Terörist İsrail askerlerine karşı gül atmayacağı kesindir, yok eğer gül atarsa bu çocuk o anne babanın çocuğu değildir. Filistin baştan başa böyle çocuklarla doludur.
Bu çocukların yaptığına terörist eylem, çocuklara da terörist ifadesini kullanmak doğru mudur?
ILIMLI İSLAM
İslam düşmanlarının uygulamaya koydukları bir başka hadisede Ilımlı İslam diye ortaya attıkları sinsi plandır.
Bir yanda İslâm Dini ile terörü aynı kefeye koyarak, İslam eşittir terör mesajları vermeye çalışan Siyonist İsrail ve onun destekçileri, diğer tarafta Ilımlı İslam diye bir kavramları gündeme getirmeye başladılar.
Ilımlı İslam kavramından kasıt, önce olumsuz, sevimsiz, kan ve şiddetle insanların önüne konulan İslâm Dini'ne, alternatif getirdiler "Ilımlı İslam". İslam'ı dehşet, kan döken bir din olarak göstererek, bunda başarılı oldular. Ardından da; terör ve şiddet dinini ortadan kaldırmak için Ilımlı İslam modelini gündeme getirdiler.
İslam'ın temel ilkelerinden olup da kıt akıllarının almadığı kavramları akıllarınca değiştirmeye çalıştılar.
İslam hukuku; insanlığın yegane kurtuluş reçetesi olmasına rağmen, Ilımlı İslam adı altında ortaya çıkanlar İslam hukukunun ilkelerini sözde çağa uydurarak, Ilımlı İslam modelini oluşturmaya başladılar.
Ilımlı İslam modelinin teknisyenleri, Kur'anı Kerim'de açık ve tevile gerek olamayacak şekildeki buyruklarını değiştirerek, İslâm Dini'ni ılımlı hale getirmeye başladılar.
Örneğin Kur'an'da:
"Ey akıl sahipleri! Kısasta sizin için hayat vardır. Umulur ki suç işlemekten sakınırsınız."(10)
Ilımlı İslamcılara göre, bu ayetin hükmü değişecek, bu çağda kısas olur muymuş. Ve bunun gibi İslam'ın temel hükümleri, sözde çağa uydurularak değiştirilecek ve Ilımlı İslam ortaya çıkacak.
İslam akıl ve mantık dinidir"İslam'ın hükümlerini aklınız almıyor diye, hakikatleri yok saymaktan daha geri daha aptalca ne olabilir?
İslâm Dini'nin ilke ve prensipleri, vahiy kaynaklıdır, ilmidir, aklîdir, mantıklıdır. Ilımlı İslam derken, bunu kullanan çevreler sanki birde Ilımsız İslam varda, bu Ilımsız İslam'dan insanlığı uzak tutmaya çalışmaktadırlar.
İSLAM'DA REFORM
İslâm Dini'ne karşı kurulan büyük komplonun bir diğer cephesi de İslam'da reform çalışmalarıdır. İslâm Dini'nin aslından uzaklaştırarak, geçmişte, Musa Aleyhisselam'ın ve İsa Aleyhisselam'ın getirdiği şeriatların başına gelenleri İslâm Dininde de uygulamak için İslam'da reform çalışmaları başlatıldı. İslam'da reform faaliyetleri günümüze mahsus bir hadise değildir. Özellikle son iki yüz yıldır batıda bu konuda çok ciddi çalışmalar yapılmaktadır.
Batının yaptığı bu çalışmalar içerde de destek görmektedir. Özellikle isminin önünde İslamî sıfatlar taşıyan Müslümanlar da batılılarla birlikte İslam'da reform çalışmalarına katkı sağlamaktadırlar.
İslâm Dininde reform yapılamayacağı gibi, İslâm Dini'nin reforma da ihtiyacı yoktur. Hıristiyanlık ve Yahudilik örnek gösterilerek, "onlarda yapılan uygulama İslam'a da uygulanır" düşüncesi son derece yanlış, ilimden, bilimden ve akıldan yoksun bir faaliyettir.
İslâm Dini'nin en üst temsil makamı olan peygamber, dini ikmal etti, öyle bir ikmal ki; kıyamete kadar ne gerekli ise onu getirdi. Getirmekle de kalmadı bizzat da uygulayarak, İslâm Dini'ne son noktayı koydu.
İslâm Dininde reform olamayacağını söylerken, dayanaklarımız şunlardır. Peygamber ve O'dan sonra 2. yüzyılda yaşayan müçtehit imamlar, İslam'ın itikadı ve ameli haritasını çizdiler. Bu harita kıyamet sabahına kadar değişmeyecek kadar ilmi, aklî ve mantıklı gerçeklerle donatılmıştır.
İslâm Dini'nin itikadı ve ameli ilkeleri yerli yerine konmuştur. Bunlarda herhangi bir değişiklik söz konusu olamaz.
Gelişen dünya şartlarının ortaya çıkardığı yeni meselelere karşı İslam alimleri yeni uygulamalar ortaya koyabilirler. Örneğin; kadın doğumunda meydana gelen yeni gelişme (Sezaryen) ve buna karşı gelişen yeni uygulamalar. Seferilikteki gelişme, gelişen modern ve hızlı ulaşım araçlarının durumu, seferiliğin yeni tanımı. Bu ve benzeri hususlar için yeni hükümler konulabilir, İslam alimleri de gelişen şartlara uygun kurallarıda ortaya koymaktadırlar.
FİTNE-FESAT EHLİ MUTEŞABİHATİ
PLANLARI İÇİN KULLANIYORLAR
İslâm Dini'ni Reform adı altında bozarak, tahrif etmek için yapılan uygulamalardan birkaç örnek.
İslamiyet'teki ibadetin dili Arapça'dır. İslâm Dininde reform adı altında önce ibadet dili değiştirilmek istendi. Uygulaması yapıldı ama sonuç alınmadı.
Camilere, kiliselerde olduğu gibi oturak sıraları konularak, İslâm Dini'ni, Hıristiyanlaştırma gayretleri de sonuç vermedi.
Peygamberi aradan kaldırma çalışmaları yapıldı. Peygambere postacı görevini verdiler, peygamber vahyi getirmiş, sadece getirilen vahiy bizi bağlar başka da bir şey bilmeyiz dediler. Peygamberi aradan çıkararak, Kur'an'daki Muteşabihata ve te'vile muhtaç ayetleri kendi işlerine göre tefsir ederek, İslâm Dini'ni aslından uzaklaştırmak.
İslam'da Reform çalışmalarının içinde olan bir Profesör, Kur'an'daki ayetleri kendi kıt aklına göre tefsir ederek, Peygamber'den bize mütevatir haberle gelen günde beş vakit namazı üç vakte indirdi.
ABD'DEN TÜM DÜNYAYA REFORM SERVİSİ YAPILIYOR
İslam'da reform çalışmalarının en önemli malzemesi her zaman kadın olmuştur. Gün oldu kadının imamlığını gündeme getirdiler. Gün oldu, kadının örtüsünü gündeme getirdiler, örtünmek kadına farz değil, isteyen örtünür isteyen örtünmez. Örtü kadının insiyatifine bırakılmıştır dediler.
Bu konudaki son gelişmeler ABD'de yaşandı. ABD'de bir kadın ortaya çıktı, bu kadın, kadınlı erkekli karma cemaate imamlık yaparak Cuma namazı kıldırdı. Cemaate imamlık yapan bu kadının adı Amina Wadud'du. Amina Wadud'un kıldırdığı Cuma namazı ve cemaati içinde yaptığı uygulamalar, kısa zamanda tüm dünyaya duyuruldu, en ücra köşelere servis yapıldı.
Dikkat edelim bakalım ne diyor Amina Wadud:
"Kur'anı tekrar okumak gerekiyor. Kur'an'ı değiştirmek değil ama uygulamaları güncellemek gerekiyor. Kur'an'ın temel prensiplerini yeniden belirlemeliyiz."(11)
Kendini müçtehit imam yerine koyarak, Kur'an'dan yeni bir yoruma, Kur'an'ın prensiplerini yeniden oluşturmaya başladı bile. Amina Wadud:
"Kur'an'ın temel prensiplerini yeniden belirlemeliyiz." Sormak lazım bu kadına? Sen kim oluyorsun da, Kur'an için yeni prensipler belirleyeceksin? Hiç şüphesiz kadın kendisine verilen görevi yerine getiriyor, İslam için büyük komployu kuranların görevlendirdiği bir elemandan başkası değildir Amina Wadud.
Amina Wadud'un uygulamalarının dünya üzerinde beklenen etkiyi yaptığını anlamak için geçen aylar içinde Üsküdar'da bir camide uygulamalara bakalım.
Kadınlı erkekli bir gurup Üsküdar Çamlıca'daki bir camide Cuma namazı kılıyor. Namazda dikkati çeken husus, tamda İslam'da reforma uyacak cinsten. Namaz kılan kadınların kılık kıyafetleri, namaz kılmaya uygun değil, kadın erkek birlikte aynı safta saf tutmuşlar.
İslâm Dini'ni bozma, tahrif ederek aslından uzaklaştırma çabası olan İslam'da Reform fitnesi, azda olsa sonuç vermiştir. Unutulmamalıdır ki, İslâm Dini'ni reform etmek kimsenin haddine değildir, çünkü onun sahibi ve koruyucusu vardır.
KÖKTEN DİNCİ
İslâm Dini'ni bozup, tahrip etmek için açılan cephelerden biride Kökten Dinci cephesidir. İslam düşmanlarının icat edip önümüze koyduğu bir kavramdır. Bizim dışımızdakilerin, ortaya attığı bu kavramlar içerde destek görmeseler, etkili olmaları söz konusu olamazdı. Ancak batıda organize edilen her hadise içerde taraftan bulmuştur.
Kökten dinci kavramı da bilgisizce ve cahilane ortaya atılan bir kavram. Ne demek kökten dinci? Her Müslüman kökten dinci olmak zorundadır. Daha da açacak olursak, her Müslüman kökten Müslüman'dır, kökten mümindir. Bunun aksini söylemek İslâm Dini'ne aykırı bir harekettir.
İslâm Dini'nin en üst temsil makamı olan Hazreti Muhammed sav. en büyük köktendinci idi. Bir mümin için bir tek hedef vardır, "Allah ve Resulünün gösterdiği yol." Bir din ki onun peygamberi kökten dincidir, her müminin gayesi peygamberin yaşadığı gibi yaşamaktır. Hal böyle olunca da her müminin hedefinde kökten dinci olmak vardır.
Kökten dinci kavramını ortaya atanlar, Hıristiyanlık tadı uygulamaları dikkate alarak, aynı uygulamaları İslâm Dini içinde uygulamaya koydular.
Batı Hıristiyanlığı kiliseye hapsetti, kilisenin dışındaki dini de müntesiplerinin kalbine soktu. Batılının hayatında din, kilisenin içindedir, dışarıda da kalbinde. Aynı uygulamayı İslam için de yaptılar. Dediler ki; camide ne yaparsanız yapın, camide ne yaptığınıza karışan var mı? Bakın camiler açık, camiye bir şey diyen yok. İslam öyle ortaya yapılacak bir şey değildir, senin kalbin temiz olsun, Allah'a karşı duygularını kalbinde gizle."
İslâm Dini'nin ilke ve prensiplerini yüzdelersek, cami yüzde bire ancak tekamül eder. İslâm Dini, mensubunun her hal ve hareketine müdahale eder, şekil verir, yol gösterir. Yemekten, giymeye, yatmadan, kalkmaya, aile ilişkilerine, komşu münasebetlerine, suç ve cezalara, kısaca insan hayatının doğumdan ölümüne kadar her sayfasına müdahalesi vardır.
İslâm Dini'ni, Hıristiyanların uygulamaları doğrultusunda yaşayanlara Müslüman. Kur'an'ın ve sünnettin getirdiği prensipleri, doğumundan ölümüne kadar hayatının her safhasında uygulamaya kalkanlara Kökten Dinci dediler.
Bir mümin kalbinde ve camide istediği gibi uygulama yapabilir, olması gereken budur. İslamî uygulamayı, kalbinin ve caminin dışına çıkarırsa işte bu kökten dinci olur.
"Ne mutlu kökten dincilere""
İRTİCA
İslam'a atılan çamurlardan biride irtica hadisesidir.
İrtica; kelime manası olarak geri gitmek, aydınlığa, gelişmeye kapalı manasına gelmektedir. İrtica"nın, İslâm ve dindarlar için kullanılmasının ana sebebi, İslamiyet'in ilke ve prensiplerinin bundan 1400 yıl önce konmuş olmasıdır. İslamiyet'i ve Müslümanları irtica diye adlandıranların amacı; kuralları bu kadar eskiye dayanan bir dine mensup olmaktan kaynaklanmaktadır.
"İki günü müsavi olan zarardadır." Temel prensibi olan bir din nasıl gerici olabilir. Bir başka temel kural "İlim müminin yitik malıdır." Çağları aşan bir başka kural "Komşusu açken tok yatan bizden değildir." "Merhamet etmeyen merhamet bulamaz."
Bir takım batılı ilim adamının ikrar etmek zorunda kaldığı gibi "Hazreti Muhammed öyle prensipler getirmiş ki, O'nun ilke ve prensiplerini medeniyet tarihinin en üst basamağı sayacak olursak, biz (batı) henüz o medeniyet merdiveninin ilk basamağındayız."
Böyle bir din ve o dinin müntesipleri nasıl irtica olabilir.
İslâm Dini'nin irtica ile uzaktan yakından bir alakası olmadığı gibi, İslam ve irtica hiçbir zaman yan yana gelmeyecek iki kelimedir.
BİLİM VE TEKNOLOJİ İSLAM'IN LEHİNE GELİŞİNCE PANİKLEDİLER
Yukarıda maddeler halinde yazdığımız İslâm Dini ile hesaplaşma çalışmaları niçin yapılıyor? İslâm Dini ile niçin bu kadar uğraşılıyor?
Bu sorulara başlıklar halinde cevap bulmaya çalışacağız.
Öncelikle İslâm Dini'nin gelişip yayılması bir çok menfaat ve çıkar şebekesini sıkıntıya sokmaktadır. Bu şebekelerden bazıları Hıristiyanlık, Yahudilik ve diğer sahte dinlerdir. Hıristiyanlığa baktığımızda karşımıza devasa bir rant kurumu ve bundan nasiplenen milyonlara varan insanlar. Bu kadar devasa bir rant kaynağının ellerinden çıkmasını istemezler.
İslâm Dini dünya zevk ve saltanatına, sömürüye, haksızlığa müsaade etmez. Günümüzde uygulanan sözde medeniyet, toplumu iki parçaya bölmüştür. Bir yönetenler, birde yönetilenler. Demokrasi ve insan hakları yönetenler için vardır, demokrasi onlara uygulanır. Yönetilen halk tabakalarına gelince uygulamanın adı adalet olur.
Halbuki İslâm Dini, insan haklarının kullanımında, makamı, mevkisi, durumu ne olursa olsun insanlar arsında ayırım yapmaz. Bu eşitlik birçoklarını rahatsız etmektedir.
Hıristiyanlar, 1400 yıldır İslâm Dini'ni ve İslâm Dini'nin peygamberini kabul etmiyorlardır. Yani onlara göre; İslam diye bir din olmamış, (haşa) Hazreti Muhammed de peygamber değil. Hıristiyan alemi, bütün kiliselerinde, okullarında her yerde halkına bunu anlatıyordu. Bütün halkta buna inanıyor ve ona göre amel ediyordu. Bu durum 1964 yılına kadar devam etti. 1964 yılında Papalık makamı, bu 1400 yıllık tezinden vazgeçti. İslamiyet'te bir dindir ve bu dinin peygamberi de Hazreti Muhammed'dir. Bunu kabul etmelerinin en önemli sebebi, iletişimde ki hızlı gelişimdi.
Hıristiyan ilahiyatçıları, 1400 yıllık yalan ve iftirayı daha ileri götüremeyeceklerini gördüler. İletişimin gelişen imkanları, dünya halklarına gerçekleri öğretecektir. Halk gerçeği başkalarından ve kendi imkanları ile öğrenmeden Papalık tarafından, Papalığın istediği şekilde öğrensin denildi. Ve böylece İslamiyet'in din olduğu onun peygamberinin de peygamber olduğu kabul edildi.
Seksenli yıllara gelindiğinde, Papalık binlerce yıllık Allah inancından da taviz vererek, Fatiha süresi vaazını kabul ettiler. Fatiha'yı Müslümanlarla birleşme noktası kabul ettiler.
Bütün bu gelişmelerin sebebi; gayri müslimlerin hakikati öğrenme korkularından kaynaklanmaktadır.
İSLÂM DİNİ"NİN DÜNYA HAKİMİYETİNİ ENGELLEMEK
İslâm Dini dünya üzerinde hızla yayılmaktadır. Dünyanın dört bir yanında hızla yayılan İslâm Dini, başta şer odakları olan Siyonist Yahudiler ve Hıristiyanlar, bu hızlı gelişimin önüne geçmek için her yola baş vurmaktadırlar.
İslamiyet'in hızla yayılmasının örneklerinden biri Orta Afrika'daki Kongo Cumhuriyeti'nde yaşandı.
Afrika'daki Kongo Cumhuriyeti'nde yaşayan Tutsiler İslam'ı seçti. İslâm Dini ile şereflenen Tutsilerin sayısı 2 milyon 600 bin kişidir.(12) Tarihin en büyük toplu din değiştirme olaylarından biri gerçekleşmiştir.
Ne yapsalar ne etseler, İslâm Dini'nin hızla yayılmasının önüne geçemiyorlar. Bu defa da kendi istedikleri gibi bir dini, bu yeni Müslümanların önüne koymaya başladılar.
Amina Wadud (Amerikalı bayan imam) bu gerçeği şöyle dile getiriyor:
"Bende sonradan İslamiyet'i seçenlerdenim. Kuzey Amerika'da İslam en hızlı büyüyen din. Buna Kanada da dahil. Bir taraftan İslamiyet'i seçenler ve bir taraftan da ülkeye gelen Müslümanlar sayesinde büyüyor."(13)
Dünya üzerinde hızla yayılan İslâm Dini'nin önüne geçmenin en kolay yolu, iletişim araçlarını ortadan kaldırmaktır. Bunu yapamayacaklarına göre önlerinde iki yol kalıyor birincisi, İslâm Dini'ni karalayıp kötüleyerek insanların gözünden düşürmek. İslamî Terör, Dinci Terör, İrtica, gibi kavramları kullanarak İslâm Dini'ni karalamak.
Bu da amaçlarına ulaştırmazsa, o zaman mademki engel olamıyorum, o halde gerçek İslam değil de, benim uyguladığım İslam'ı insanlara sunayım. 'Ilımlı İslam, Reform edilmiş İslam' kullandıkları malzemelerdendir.
Dipnotlar:
1 Maide;5/32
2 Tirmizî
3 Kütübi Sitte Muhtasarı Tercümesi ve Şerhi", İbrahim Canan
4 Nesâî, Tahrim 1, (7, 81)
5 Nesâî, Tahrim 2, (7, 83)
6 Ebu Davud, Cihad 169, (2769)
7 Tirmizi
8 Ebu Dâvud, Cihâd 121, (2670); Tirmizî, Siyer 28, (1583)
9 Buharî, Cihâd 147, 148; Müslim, Cihâd 24, (1744);
Muvatta 3, (2, 447); Tirmizî, Cihâd 19, (1569);
Ebu Dâvud, Cihâd 34, (1667); İbnu Mâce, 30, (2841)
10 Bakara;2/179
11 Tempo dergisi; 05/948, sh. 24
12 Kırmızı Çizgi Dergisi, Şubat 2006 sh. 29
13 Tempo dergisi; 05/948, sh.24